Isprva je predstavljala web
mjesto na kojemu se nudila i oglašavala ponuda proizvoda i usluga kompanije
(tzv. elektornički katalog poslovanja), no s vremenom ovaj je model korisnicima
počeo nuditi dodatne usluge kao što su naručivanje, plaćanje i usluge ponovne
kupnje, programi vjernosti i sl.
Elektroničke se prodavaonice prije svega
orijentiraju na krajnje kupce, a krasi ih vrlo široki spektar poslovnih usluga
(financijske usluge, putovanja, prodaja robe široke potrošnje, automobila itd.)
elektroničke prodavaonice pružaju kupcima pogodnost jeftinije kupnje, bolje
informiranosti o ponuđenim proizvodima ili uslugama, mogućnost pretraživanja,
prepoznavanje ponovne kupnje i mogućnost uporabe takve usluge neovisno o mjestu
i vremenu. (Mario Spremić „Menadžment i elektroničko poslovanje“,2004.)
Primjeri e-trgovine su:
• Korištenje web stranice za
prodaju proizvoda i usluga putem Interneta
• Plaćanje poreza putem
Interneta
• Plaćanje parkiranja ili
tramvajskih karata slanjem SMS poruka
Zanimljiva tema, a i izgled bloga..odlično! :)
OdgovoriIzbriši